lördag, november 04, 2006

Cecedille hos Accessora

Syregivande hudvård från franska Cecedille är en av nyheterna hos Accessora.
Precis som du, så behöver din hud andas. Föroreningar i luften och tidens gång gör att huden inte får lika mycket syre och hudens celler tröttas ut. Det är därför Cecedilles laboratorium skapat syreskapande proteiner. Produkterna är dermatologiskt testade, innehåller inga animaliska ingredienser och är aldrig testade på djur.

Jag som är sugen på att testa en ny rengöring la genast en beställning på 2 in 1 Cleansing Foam. Är djuprengörande, tar bort makeupen och stimulerar cellernas syresupptag, passar normal-, bland- och fet hy.


Funkar rengöringen bra så kan jag absolut tänka mig att testa ansiktsvattnet också.
Cecedilles ansiktstonic (ansiktsvatten) förser din hud med det bästa från naturen: vitamin C, som stimulerar produktionen av kollagen. En kombination av magnesium, koppar och zink för cellförnyelsen, och essentiell olja från apelsiner som verkar uppfriskande och energigivande på huden.

Radiance Face Mask låter också som nåt jag skulle behöva.
Den här ansiktsmasken innehåller ett kraftfullt koncentrat för trött och stressad hud. Syreprotein och vitamin E gör din hud frisk och fräsch igen på några minuter - låt din hud andas igen!
Masken passar alla hudtyper, används en gång i veckan, två om man har fetare hy.

Om ni blev shoppingsugna nu så missa inte erbjudandet (det gjorde nämligen jag) som gäller under november månad, köp 2 produkter från Cecedille och få en necessär med prover från sortimentet.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hallå hallå!
Gissa om jag blev glad när jag hittade din blogg! Äntligen har jag hittat min jämlike! har som du, ett nästan ohälosamt stort intresse för allt inom skönhetsvård. ;0) Fick nyligen hem Too Faced Lip Injection från asos.com (där den är ca 60 spänn billigare än i Sverige) och satan i gatan så det bränner!!! men snyggt blir det!
Ha de bra så länge! kram kram
/Caroline

2:23 em  
Blogger helena said...

Hej Caroline! Välkommen hit. Nu räknar jag med massor av tips och idéer från dig :)

2:50 em  
Anonymous Anonym said...

Man kan räkna med recension av rengöringen va? Jag blev väldigt nyfiken. Helt ok i pris också man vågar ju liksom testa utan att bli helt ruinerad.

12:11 em  
Blogger helena said...

ja, priserna känns absolut överkomliga. Och självklart blir det recension!

2:13 em  
Anonymous Anonym said...

jag funderar på rengöringsmjölken jag

8:39 em  
Anonymous Anonym said...

Det här med att tillföra huden syre är helt befängt. Vi behöver visserligen syre för att överleva, men det är också syret som bryter ner cellerna, oxiderar. Det är därför de flesta hudvårdstillverkare tillsätter antioxidanter i produkterna. Gå inte på den här löjliga trenden!

9:55 fm  
Blogger helena said...

labbråttan: visste inte att det var en trend. Själv föredrar jag att testa prylarna innan jag bedömmer deras funktion. Men visst kan man störa sig på att det lovas väldigt mycket i marknadsföringen av hudvård.

7:21 em  
Anonymous Anonym said...

jag har testat skumrengöringen och den är så himla fräsch, man känner sig verkligen ren så jag tror du kommer gilla den LGB :-)

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jag jobbar i branchen, utvecklar hud- och hårvårdsprodukter, så jag ser och hör en hel del. Det här med syre har kommit mer och mer det senaste året. En del salonger har sk syreduschar i samband med ansiktsbehandlingar.

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home