söndag, december 10, 2006

dagen efter kvällen före

Jag får skylla mig själv. Nu sitter jag här med huvudvärk, puffsiga ögon och en rejäl röding på näsan. Men det var jäkligt trevligt!
För andra året i rad höll Anja och Andy i den alternativa Nobelfesten, vilket i det här fallet innebär rockkonsert i det för ändamålet ombygda garaget. Bl a bjöds det på Sonic order of happiness, som bara var sådär jättebra och precis vad jag ville höra.
Nu fick jag också äntligen se Pistolese live, nej kvällen kunde nog inte ha varit bättre.

Nu rekommenderar doktorn pizza och julmust! Sen ska jag skärpa till mig och komma med de där utlovade julklappstipsen. Höres!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att fler än jag var lite medtagna igår... Men ja, det var mycket trevligt!

9:44 fm  
Blogger helena said...

Man mår väl som man förtjänar kanske :)

6:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home