lördag, december 09, 2006

fotskrubb mm

Tog en snabbis på stan idag, massor med folk överallt naturligtvis. Köpte ett läppglans, nähä! :)
Hämtade ut ett paket från Yves Rocher (som jag köpt alldeles själv), innehållande lite badskum och duschkräm som ska ges bort till syskonbarnen i julklapp, ett läppe med mandelolja och Lavende Essentielle fotskrubb och fotkrämen i samma serie.
Jag har inte testat just denna innan, men fotskrubb är verkligen grejen. Nån minuts häl-gnuggande i duschen ett par gånger i veckan så har du alltid lena och fina fötter.

I sidspalten hittar ni just nu "Boktips" (som troligen kommer bytas ut mot lästips så den kan innehålla även tidningar mm) och "Jag testar". Dessa kommer uppdateras nån gång i veckan eller så.

Nu ska jag plocka brynen med min alldeles för slöa pincett. Varför glömmer jag alltid bort att den behöver bytas ut, suck! Nu får jag stå mitt kast och pinas.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul med tips! Själv shoppade jag upp mig på nya strumpbyxor (svart och röd randiga) och loréals telescopic mascara idag.

3:42 em  
Anonymous Anonym said...

Beställde också från YR nyligen. B.la deras vanilj-duschgelé. En mer vaniljmättad doft hittar man ingen annanstans. Jag är beroende!

5:10 em  
Blogger Polly said...

Vad köper du för pincett om/när det är dags att byta?
hälsn
"också en slö rackare"

11:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home