lördag, december 30, 2006

ut med det gamla, in med det nya

Min första blogg, Helenas funderingar, har fått gå i graven. Den fyllde ett syfte då, men nu har jag inte haft en tanke på den på flera månader. När jag kikade tillbaka lite bland postningarna så märkte jag att min inställning till den bloggen är helt osentimental, så jag raderade den helt sonika. Och det känns helt i linje med min vilja att rensa ut och fokusera.
Helenas funderingar handlade till och från en hel del om böcker, det är något som jag vill fortsätta att skriva om, så det gör jag numera i bokbloggen Från pärm till pärm.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja nu ahr jag hittat rätt igen.....jag blev l i t e lagom förvånad (läs trilla av soffan) när jag såg att Helenas funderingar uppdaterats men med ett helt nytt innehåll (läs barnförbjudet och rätt äckligt) men nu är jag nöjd igen.....

10:29 em  
Blogger helena said...

Nä fasen gör de så? Kanske borde be folk plocka bort ev länkar då. Kul att du hittade hit iaf :)

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home