torsdag, december 28, 2006

Utmanad

I bloggosfären florerar det en uppmaning om att lista 5 saker jag vill/vet kommer hända under 2007.
Jag blev utmanad av Beta Alfa och Karin.

1. Jag vet att jag ska få se Dolly Parton i Globen den 16e mars. Det är hur stort som helst, får pirr i tårna bara jag tänker på det.
2. Jag hoppas innerligt att jag kan lära mig att släppa saker så jag kan få s o v a ordentligt nångång. Jag nojjar, grunnar och ältar runt en massa i huvudet hela tiden. Och inte har jag vett att grunna på nåt viktigt heller, så det hela är ju bara så dumt så dumt.
3. Jag vill åka till London. Jag har aldrig varit där... och jag fyller 30 nästa år. Det vore ju skandal om jag inte fick åka dit innan dess... hint, hint till maken som säkert funderar på vad en riktigt braig födelsedagspresent till frugan skulle kunna va ;)
4. Jag tror att det kommer bli en del förändringar när det gäller mitt bloggande. Jag känner ett starkt behov av att rensa ut. Jag hoppas också på mer inspiration och fokus.
5. Jag önskar att bästa J får en så smidig förlossning som det bara går, och att de får en frisk och glad bebis.

Jag hoppas att:
Ida, Mia, Tora, Alison och Sparris också är sugna på att lista.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är du tretti?!!???

6:20 em  
Anonymous Anonym said...

Oj, ska jag nog kunna knåpa ihop!

6:48 em  
Blogger helena said...

anonym: hmpf, vad var det där?

ida: bra, bra :)

6:54 em  
Anonymous Anonym said...

Självklart! :)

11:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home