söndag, januari 21, 2007

snö och den perfekta paletten?

Det snöar rätt rejält här så vi har övergett planerna på söndagsmiddag hemma hos syster, det känns liksom inte särskilt smart att ge sig ut på vägarna just nu. Så istället sitter jag här framför datorn och förbereder och letar inspiration till blogginlägg. Och då stöter man naturligtvis på en och annan produkt som skapar det där bekanta "vill ha" begäret. Som den här t ex.

Smashbox Compact Cream Eyeliner, en palett med miniversioner av Smashbox alla krämeyeliners. Hur perfekt är inte det då? Jag var bara tvungen att dra iväg ett mail till eleven och tipsa dem om att ta in denna. Håll tummarna!

Uppdaterad:
Michael på Eleven ska kolla med Smashbox om det är möjligt för dem att ta hit Compact cream eyeliner, och lovar att återkomma i veckan med svaret. Så jag säger det igen, håll tummarna!

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhå, Den vill jag pröva!

2:28 em  
Anonymous Anonym said...

Åhå, Den vill jag pröva!

2:29 em  
Anonymous Anonym said...

Apropå ögon, vilken ögonfransböjare ska man köpa? Ska testa att börja använda sådan, men vill såklart köpa bästa möjliga.

Kram, Helena S.

3:41 em  
Blogger helena said...

helena: jag tror inte på att vissa märken är så mycket bättre än andra här, utan det du ska tänka på är att den ska kännas skön i din hand och ha lite tyngd. Är den för lätt så får du själv jobba så mycket hårdare för att få till en bra böj, tyngd ger kontroll så att säga.
Sen tycker jag att det är smart om den är i metall, då kan du skölja den i hett vatten alternativt blåsa på den med hårfönen. Värmen gör att böjen på fransarna håller sig bättre.

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

Perfekt! Deras krämeyeliners är superbra så skulle vara mer än trevligt med en sådan liten palett i sin makeupbag!
Och tack för alla fina produkter du har tipsat om idag! Riktigt läsvärt!

5:45 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas, hoppas! *håller tummarna*
Jag har den svarta ur mods serien, du köpte den med va, you like? Jag ääälskar den iaf, å det är klart man vill testa andra färger också men lite dyrt blir det juh att köpa på sig alla. Så jag säger som du, PERFEKT med en sån här palette så man kan prova på och leka lite.
Kram Anna

5:53 em  
Anonymous Anonym said...

Vad smart att maila webshopsen! Jag ska också hålla tummarna.

5:57 em  
Blogger helena said...

nyans: Tack :) Kul att inläggen uppskattas.
Och visst vill man ha!! :)

anna: ja, den köpte jag nu sist när jag beställde från eleven. Har inte haft tillfälle att testa den än.

en annan helena: ja man kan ju inte räkna med att de ska ha koll på alla smarta produkter själva ;)
Klart man ska tipsa!

6:03 em  
Anonymous Anonym said...

Håller tummarna!!! Och väntar med spänning på din recension av mod chic eyelinern :-)

6:58 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken smart grej, jag skulle lätt slå till. Hojta om de tar in den!

7:36 em  
Anonymous Anonym said...

Jupp, den paletten skulle jag också gärna vilja ha till min lilla samling. Jättefiffig!

9:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag har haft en alldeles liknande Smash Box-palett i ett år nu och den börjar vara på upphällningen... Den är fullständigt toppen och går perfekt ner i innerfacket i handväskan. Har letat och letat efter en ny sån så det vore perfekt om de Eleven tog in dem!

1:14 em  
Blogger helena said...

anonym: kommer kommer :)

sanna: klart jag hojtar :)

mia: fiffigt är ordet :)

anonym: ja, vi får hoppas att de kan ta in den

5:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home