söndag, november 27, 2005

Hur tänker de?

Hur tänker ett företag när de beslutar sig för att spamma en blogg? Tror de att man inte fattar vad det rör sig om, tror de verkligen att de lyckas smyga in reklamen så smart?
Hur viktiga är egentligen de där länkarna som skickar folk vidare till deras sida? Hur mycket är det egentligen värt i jämförelse med att jag kanske blir jäkligt förbannad och outar det här företaget i bloggen? Jag kanske bestämmer mig för att skriva ner företaget i fråga. Det skulle eventuellt kunna kosta dem en och annan kund. Det skulle kanske få en del att tycka att det här företaget är ganska oseriöst. Tänker de på sånt?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, outa företaget. Jag är supernyfiken (ja, jag vet att "curiosity killed the cat").

1:23 em  
Blogger helena said...

Nej, jag vill inte outa nån. Det är så irriterande bara, och jag fattar faktiskt inte hur de tänker. Men jag har mailat dem och bett dem sluta. Jag hoppas ju att det räcker med det.

1:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home