torsdag, november 24, 2005

Sephorafilter

Hm, jag måste sluta surfa runt på Sephora. Man hittar ju bara en massa såna här saker.

DuWop Little Stars. Ett set med tre minisar av DuWops Venom gloss.

LipFusion Color Shine Micro-sized set.

NARS Multiple Orgasm set med rouge och gloss i den hajpade färgen "orgasm".

Urban Decay Cocktail Collection "Mai Tai". Body powder, body balm och gloss allt i glimmande guld.

Det finns filter man kan installera för att barn inte ska komma åt olämpliga sidor. Finns det Sephorafilter för LipGloss Bitchesar?

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle också behöva ett sådant filter - I looooove Sephora.
Och snart är min body lotion från deras eget märke slut - hur skall jag klara mig?

7:23 em  
Anonymous Anonym said...

Det borde finnas det... Det var som en dröm att besöka Sephora i Paris. Tänk om vi hade sisådär ett dussin Sephora butiker i Sverige... Man kan ju alltid drömma.

8:09 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Lipglossbitch,
Har du något bra tips på en ögonkräm som inte är för dyr och bra mot både puffiga ögon/rynkor/mörka ringar? Ska shoppa lite idag hade jag tänkt...
:-)
Katarina

8:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Lipglossbitch!
Vilken jättebra blogg, jag läser den regelbundet! Har du kollat om man kan beställa från Sephora via Shop the states? Om jag fattat det rätt kan man via dem (för en relativt liten summa) beställa online från ställen som inte skickar till Sverige. Kan ju vara värt att kolla upp...

Hälsn. Catharina

3:26 em  
Blogger helena said...

Katarina: nu är jag nog lite sent ute om du skulle shoppa idag, men jag använder en ögongel från Clarins som jag gillar.

Sandra: jag gillar ju fantasifulla namn jag.

Catharina: Tack! Vad kul. Ska kolla det här m Shop the states.

7:23 em  
Anonymous Anonym said...

Har precis kommit hem från Barcelona & jag måste säga att mina ögonen tårades när jag kom in i den grymt snygga Sephora butiken! Snacka om lycka! Varför varför varför har vi inte sådana butiker i Sverige?? (men det är i alla fall bra för min ekonomi...)

7:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej igen,
Det blev en ögonkräm från Elisabeth Arden, en liten rund söt burk. Sen slog jag på stort och köpte även hela Peel and reveal-kitet med tre produkter från Arden också (en jättelåda). Så då fick jag även en necessär med en massa fina produkter, tjejen bakom disken var jättegenerös och öste även ner lite extra prover - allt från Arden så nu kan jag frossa! Efter tips från en kompis köpte jag även Nuxe's läppcreme med honung - jätteskön! Vilken härlig påse jag fick va? Hade presentkort på 400:- samt även Entertainment-rabatt så det blev inte ens 500:-! Bra köp va?
:-)
Katarina

9:13 fm  
Blogger helena said...

Visst är det kul när man får shoppa sådär m y c k e t på en gång ;)
Du måste återkomma med recension av peel and reveal kitet.

10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, det roliga var att jag hade ett prov hemma på den som jag inte hade hunnit testa ännu... men jag återkommer. Det var en mask, ett ansiktsvatten och en ansiktscreme för 585:- i en stor härlig låda! Du måste även återkomma med recension av din order du hade lagt sen! Jag vågar inte riktigt beställa på postorder... är lite feg.
:-)
Katarina

1:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skulle vilja öppna en Sephorabutik i Stockholm, ska höra mig för lite. Tror ni det finns en marknad för en sådan butik?

http://lisamuhrer.blogg.se

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home