söndag, januari 29, 2006

Ny väska

HM har fått in massor med snygga väskor. Jag älskar väskor, men har aldrig suktat efter någon i flera-tusen-kronors-klassen. Så jag blir oerhört lycklig av att skaffa en ny väska även om den som i detta fallet bara kostar 149 pix.
Egentligen ville jag ha en annan väska med lång flätad axelrem, i samma påsmodell fast större. Men till slut fick jag acceptera att jag inte är mer än tre äpplen hög, och att den inte skulle hänga snyggt mot höften utan snarare flaxa runt nere vid knäna på mig.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tänkte precis samma sak när jag var på H&M, fanns flera snygga väskor :))

12:40 em  
Anonymous Anonym said...

HM har många fina väskor, Lindex med faktiskt :) dyrt är inte alltid bäst eller snyggast (men ofta ;P) Måste bara fråga dig lipgloss bitch om du har samma fina nässesär (om det nu stavas så) från bluebox.se lippgloss bitch nässesären alltså :) diggar den som attans!

tack för en bra sida med många bra tips!

1:55 em  
Blogger helena said...

Ja Lindex har mycket snyggt och jag hittar ofta snygga väskor på Åhléns.
Jag har den lilla necessären, fick den i present av en tidigare jobbarkompis. Hon tyckte jag var en lipgloss bitch :)

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

Lindex medlemsklubb är toppenbra, man får ofta bra erbjudanden såsom 30% på valfri vara. Sist hade jag dessutom halva priset på en accessoar genom en Amelia-kupong och köpte ett jättefint halsband! De har mycket snyggt, jag anser att de ryckt upp sig rejält de senaste två åren! Från tantstämpel till fräscht och ungt sortiment!

9:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej,
Har du tips på någon bra brun-utan-sol för ansiktet som inte är svindyr? Jag vill inte bli flammig och den får inte lukta för mycket "härsket smör".
:-)
Katarina

12:35 em  
Blogger helena said...

b.u.s för just ansiktet är vanskligt, jag kör hellre med bronzingpuder el moisture sheer tint från clinique. Men för nåt år sedan testade jag en våtservett som gav väldigt lagom med färg, köpte dem på HM och jag tror att det var Garnier men jag är inte hundra på det och jag vet inte om de finns kvar längre. De luktade iaf fräscht och det var lättapplicerat och kostade runt 20kr st.

4:33 em  
Anonymous Anonym said...

Du kan lämna in den förlånga väskan till skomakaren så kortar han den åt dig. Det är inte alls dyrt:)

4:45 em  
Blogger helena said...

Bra tips!

5:04 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset om BUS, ska kolla upp det!
:-)
Katarina

11:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home