tisdag, januari 31, 2006

Gammelrosa skugga från Nouba

Mitt ansikte har haft sminkpaus så det har på sin höjd blivit lite rouge och mascara när det verkligen har behövts. Skönt för huden men tråkigt för mig. Jag får abstinens.
Nu är pausen iaf över. Det firar jag med att använda senaste tillskottet i ögonskuggegarderoben, Noubas nr 58. Det var jättesvårt att få till en bild som gör färgen rättvisa, den ser lilagrå ut men är skimrigt gammelrosa och varm i nyansen . Gick igenom hela Kicks sortiment innan jag hittade den.

Idag ska jag:
Handla på Ica maxi
Göra köttfärssoppa
Fixa till mina bedrövliga nagelband
Kika på klonerna i BB och fascineras över Malins (den mörka) tjusiga ögonbryn.

9 Comments:

Blogger Milla tvillingmamma said...

Precis den har jag också! (Nouba nr 58) Har länge letat efter den perfekta basfärgen- och detta var den perfekta för mig!

1:11 em  
Anonymous Anonym said...

Vet du någonstans man kan köpa Nouba smink på internet, finns inte där jag bor :(..

3:21 em  
Blogger helena said...

visst är den fin :)

Vet tyvärr inte om man kan köpa nouba på nätet, men det verkar som om fler och fler kicks-butiker tar in detta märke så det har bra spridning över landet.

4:29 em  
Anonymous Anonym said...

klonerna på bb?

6:32 em  
Blogger helena said...

jag kanske inte ska förutsätta att alla kollar på samma tv-program som jag :)
Big Brother hade premiär häromdagen, alla tjejer utom en är långhåriga blondiner. Många som har Slitz-ambitioner om man säger så.

7:30 em  
Anonymous Anonym said...

Visst sminkar hon sig läckert! Dessutom har hon ett jättevackert ansikte!

8:57 fm  
Blogger helena said...

ja hon är skitsnygg

11:14 fm  
Anonymous Anonym said...

ser fin ut, vad kostade skuggan?

8:38 em  
Blogger helena said...

135kr tror jag att jag gav

11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home