tisdag, januari 31, 2006

Fumlig

Den där Nouba skuggan åkte i golvet. Såg inte så farligt ut, lite smul bara... det blåser jag bort.
Ojdå, halva kakan flög iväg över sminkbordet. Strax blir det operation våttorkning av alla prylar som blev drabbade av skuggorkanen.
Jag har nog fått nån fummelbacill, har upptäckt att jag plötsligt har lite svårt att träffa munnen när jag dricker mitt kaffe också.

Uppdatering:
Det har varit lite bökigt att ladda upp bilder på Blogger idag, men här är en mer rättvisande bild på hur skuggan ser ut.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

nää - shit vilken otur... stackars dig.

6:29 em  
Blogger helena said...

Jag överlever, men visst är det retligt. Synd att nya skuggan redan ser sunkig ut liksom.

7:32 em  
Blogger Ivana said...

Hemska saker! Vi får se till att komma på någon skugga som inte går sönder även om en elefant ställer sig på den ;)
Jag är Sveriges största ögonskuggsmördare, händer mig jämt, speciellt med nyinköpta skuggor.
Snygg var den iaf, skuggan alltså hihi

9:54 em  
Anonymous Anonym said...

Ojdå, synd på skuggan... trist att ha hål i underläppen också... (syftar på kaffet).

8:55 fm  
Blogger helena said...

anonym: haha, ja att slabba m kaffet är inge kul

sandra: det är absolut en basskugga.

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

SNYGGT!

Jag har nog också en fummelbacill. Jag brukar tex tappa tandborsten när jag borstar tänderna.

12:22 em  
Anonymous Anonym said...

Vad kostar MUS ögonskyggor? (Dem i runda förpackningar)

2:40 em  
Anonymous Anonym said...

Jag köpte en ögonskugga på Makeupstore i måndags, kostade 115 kr .........

2:53 em  
Anonymous Anonym said...

måste iaf säga att jag tycker skuggan ser jättefin ut!

8:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home