måndag, maj 15, 2006

Buzzador

Nu börjar det trilla in saker från Buzzador. Välkomstpaketet innehåller samma för alla tror jag, Marabou X i drivor.
Men det verkar som om man kan få lite bonuspresenter ibland också. Idag fick jag ett
Delicard där jag får välja ut nåt från en lista delikatesser, som sedan levereras till dörren. Nice! Svårt att välja, men det är ju ett i-landsproblem :)

Vill du också testa nya produkter så registrera dig på Buzzador.
Följer du den här länken så framgår det att det är jag som har bjudit in dej
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=HelenaJ

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det låter bra :)

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

Har du något bra tips om ett löspuder man kan lägga under ögonen för att sedan borsta bort? Helst inte megadyrt, inte det roligaste sminket att lägga pengar på...

9:55 em  
Blogger helena said...

Testa IsaDoras, deras fasta puder är iaf ett riktigt budgetkap.

9:58 em  
Anonymous Anonym said...

Måste fråga om något helt annat.. duwop eller fatkiss? är i fejka stora läppar-lypsyl letar tagen.. hjää-ää-älp!!

10:22 em  
Blogger Jubbe said...

Har precis fått mit välkomstpaket anmälde via din länk för 2 veckor sedan....just nu spyyyyyr jag på choklad...trodde jag aldrig skulle göra det. Ändå gav jag typ bort alla.

//J

11:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag fick också ett delicard, det här blir ju bara bättre och bättre :D

11:58 em  
Blogger helena said...

anonym: freeze 24/7 är det som funkar på mig. Men DuWop är ett superläcker gloss.

jubbe: ja, det blev en del choklad där :)

maria: verkar mycket lovande :)

7:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Exakt hur mycke choklad pratar vi om här? *nyfiken*

7:47 fm  
Blogger schmut said...

så, du har värvat mig

12:43 em  
Anonymous Anonym said...

Smart sätt att länka från bloggen till Buzzador. Får du extra poäng för de du värvar?

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

Man får 200 poäng per person man värvar. Jag har redan trakasserat alla som fanns i min adressbok.

2:58 em  
Blogger Hanna said...

20x2 och 2x7 bitar, majiiika! Det du.

Sen tror jag att det är då man har skrapat ihop massor med poäng som man får bonuspresenter. Tex du LGB som antagligen värvat massor med buzzadorer via bloggen borde ha en hel del poäng! Grattis :)

4:44 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, jag har också fått mitt.
men jag fattar inte vad den sidan tjänar pengar på, man kommer ju aldrig betal något? Nån som vet eller har en teori? ;)

5:44 em  
Blogger helena said...

anonym 1: ja, man får poäng för att man värvar medlemmar.

hanna: ja, det funkar nog så att man får lite bonus när man når vissa poängsteg. Och det är ju smart, för annars skulle det ju liksom inte finnas någon idé att jobba på att värva flera :)

linch: buzzador får sina pengar från företagen som vill använda deras tjänst för marknadsföring, t ex marabou och wasa.

5:53 em  
Anonymous Anonym said...

linch> alltså, det är ju en massa företag(tex marabou) som betalat buzzador skitmycket pengar för att sprida deras produkt till så många människor som möjligt. chokladen kostar dem(marabou) nog inte många kronor, de förväntar sig nog megavinsten när folk upptäckt och börjat gilla kexchokladen.

5:54 em  
Anonymous Anonym said...

Aha ;)
Ja, jag blev galen i den här chokladen så på mig funkade det ^^

8:09 em  
Anonymous Anonym said...

Tyckte inte marabou x var så god, lite smörig/fettig i smaken. De enda som verkar kunna göra bra kexchoklad är cloetta (kexchoklad).

8:54 em  
Anonymous Anonym said...

hur mkt choklad fick man ? ;)
vad har ni fått för olika saker ?
måste man hämta ut paketen på posten typ lr kommer de hem i brevlådan ?

2:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home