söndag, maj 14, 2006

LipGloss Bitch firar 1 år

LipGloss Bitch föddes den 14 maj 2005. Jag hade bloggat på Helenas funderingar i en knapp månad och kände att jag ville skriva en himla massa om smink hela tiden. Men samtidigt ville jag att min blogg skulle vara vardaglig och blandad, så jag beslöt mig för att starta en ny där jag kunde nischa in mig helt på detta vansinnigt trevliga ämne.

Jag fick en kommentar för nån vecka sen om att det var tråkigt att jag hade börjat sväva ut för mycket. Men så här är det. Vissa inlägg är mer strikta och "informativa", andra är personliga reflektioner kring ämnet och ytterligare några saknar helt anknytning till smink och krämer. Det kommer att fortsätta så, upp och ner, ibland händer det mycket på sminkfronten sen kommer det veckor utan några som helst nyheter. Ibland flödar inspirationen, ibland händer det inget alls när man slår sig ner vid tangentbordet. Jag tror det är nåt som är naturligt för alla bloggare. Men det blir kanske extra påtagligt när man har nischat in sig på ett särskilt ämne. Ni får stå ut med att jag flaxar iväg lite ibland, kanske kan det tillföra något också.

Tiden får utvisa hur det blir framöver, i sommar lär det iaf bli en hel del inlägg om stundande bröllop.
Egentligen vill jag bara tala om att jag uppskattar all feedback jag får av er som läser, det är ju den som gör att man vill fortsätta blogga :)
Kram på er!

12 Comments:

Blogger Terése said...

Grattis på ettårsdagen!

2:29 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis och må den leva i flera hundrade år ;)

2:32 em  
Anonymous Anonym said...

Hurra hurra och stort grattis på födelsedagen!!!!!

3:06 em  
Blogger Sandra said...

Grattis på födelsedagen!
Fortsätt i den här stilen, den är suverän med allehanda saker!

3:11 em  
Blogger Ilva said...

Grattis! Om precis en manad ar det a& o's ettarsdag, otroligt hur fort tiden gar! jag minns forsta gangen jag tittade in har, insag direkt att det var en intressant blogg!!

3:54 em  
Blogger helena said...

Tack alla :)

4:20 em  
Blogger Morgondimma said...

Läser alltid! Grattis på 1-års dagen!

4:26 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis! ! år det är verkligen inte så pjåkigt i bloggvärlden :) Keep up the excellent work :)

4:31 em  
Anonymous Anonym said...

Wohoo, grattis!

5:13 em  
Blogger månica said...

grattis! må du fortsätta glittra och glossa

10:22 em  
Blogger Linda K said...

grattis! prima blogg :)

8:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Åh, grattis i efterskott! :)

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home