söndag, maj 14, 2006

Natusan Holiday Skin

Sanna, som kom på den braiga idén med läsar-recensioner, blir också den första att bidra. Hon har testat Natusan Holiday Skin, som är en av de nya b.u.s produkterna som gradvis bygger upp en fejkbränna.

Sannas recension:
Jag tycker det är kul att det dyker upp lite nya typer av b.u.s krämer på marknaden. Och en bodylotion som gradvis bygger upp en gyllenbrun solbränna låter ju hur bra som helst. När jag hittade Natusan Holiday Skin på Hemköp så dök jag på den direkt för jag hade läst här i LGB bloggen att den skulle vara svår att få tag i.
Nu har jag smörjt mig varje dag i en vecka och tycker att jag kan ge ett liten recension av den. Vid första smörjningen såg jag ingen direkt skillnad, men efter den andra så gav det effekt. Jag tyckte den såg lite gul ut först men efter tredje dagen så var det mer gyllenbrunt som man vill ha det. De senaste två dagarna har jag inte märkt nån vidare skillnad, så fem ggr är nog vad som behövs. Sen kan man smörja sig varannan dag för att hålla kvar färgen.
Den var lätt att smörja ut, men jag tycker tyvärr inte att den luktar så jättegott, fast det gör väl egentligen inga sånahär krämer. OBS tänk på att det faktiskt är b.u.s även om det kommer gradvis, man måste vara noga vid knän och armbågar och tvätta händerna noga. Jag tycker den fungerar bra. Den är inte så dryg, men den kostar bara typ 40kr så det gör inte så himla mycket tycker jag.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad kul att se sin recension, men oj vad slarvigt jag skriver :)

4:47 em  
Blogger helena said...

Näe, inte särskilt slarvig :) Återkom gärna med när du testat nåt nytt.
Och du, håll gärna lite koll här bland kommentarerna ifall det dyker upp några följdfrågor.

4:54 em  
Blogger Karin L said...

Å, den köpte jag också igår! Ska bli kul att testa den.

7:06 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar recensioner så detta var en perfekt idé!! Helena, kan du inte lägga alla läsar recencioner i en speciell länk så de är lätta att hitta?

6:22 fm  
Blogger helena said...

frida: kul att du gillar idén, maila gärna en egen recension också :) Och ja, jag ska samla dem under en länk så det blir smidigt att hitta.

7:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home