söndag, maj 14, 2006

Compeed munsårsplåster

Compeed munsårsplåster är en ny produkt som verkar väldigt smart. Istället för att behandla munsåret med en salva så sätter du på ett litet genomskinligt plåster.
Plåstret behandlar alla stadier av munsår, från de första stickningarna till fullständig läkning.
Compeed munsårsplåster absorberar överflödig vätska, ger en optimal sårmiljö och motverkar skorpbildning vilket ger en snabb läkning.
Det var den viktiga biten, men som bonus så går det att använda makeup över och kring plåstret. Toppen! Finns på apoteket.
Bilden är lånad från Compeeds hemsida.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet du om man får behålla buzzadorkläderna/sminket?

Och vet du fler liknande tjänster (där man utan att behöva betala för det)kan få testa nya produkter?

7:51 em  
Blogger helena said...

Vad de kommer att skicka vet jag inte riktigt, men produkterna får man behålla grejen är ju att de ska testas och brukas.
Nej, jag vet inga andra sådana tjänster.

7:56 em  
Anonymous Anonym said...

Såg det där på Apoteket. Jag vet inte, jag... jag tror det skulle kännas väldigt konstigt med ett plåster på läpparna. Även om det är osynligt. I alla fall på håll.

9:29 em  
Blogger helena said...

Nu har jag inte testat det, men för mig låter det som en toppenprodukt. Jag har en tendens att sprida viruset till fler ställen på läppen när jag får munsår. Med plåstren tror jag man kan "stänga inne" dem bättre.

10:36 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad jag hoppas på att dom plåstren kommer att funka bra så att jag slipper hålla på och kleta med salva och inte kunna sminka läpparna.

1:18 em  
Blogger Antira said...

jag har precis testat det och jag gillade det skarpt! Jag sminkade över det och ingen av mina vänner såg att jag hade det på mig, eller att jag ahde ett litet sår på läppen. Tokbra =)

9:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home