torsdag, maj 18, 2006

DuWop Venom Gloss

Malin recenserar DuWops Venom Gloss buttercup:
Läppglanset sitter bra och är jätteglossigt. Det är en läpplumper men jag får inte så mycket effekt av det men den naturliga färgen på läpparna blir lite rödare. Färgen är ljus så den passar till allt tycker jag. Det sticks lite på läpparna som det brukar göra med läpplumpers, men det går över ganska snabbt. Jag gillar den kryddiga doften också jättemycket. Enda nackdelen med det här läppglanset är att det är ganska dyrt.

Jag har också det här och håller med Malin om att det är ett toppengloss. Det är ursnyggt tillsammans med sotad ögonmejk t ex.

6 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Men du, du som är värsta allvetaren inom glossvärlden. Har du provat Ben & Jerrys lipgloss? Går inte att finna i sverige tydligen, men någon svensk borde ju ha fått tag i ett och du borde vara den svensken. =)
Ska skicka mor min på spaningsrunda i NY nästa vecka. Gotta have it!

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

har någon provat lumene eller max factors nya gloss?

1:16 em  
Anonymous Anonym said...

Älskar DuWop jag med=)!

2:39 em  
Anonymous Anonym said...

Tycker om Pouts, mest for den sota forpackningen:) Luktar gott och mintigt men smakar inte sa gott.
Tycker inte att benm and jerrys lipglanset ar en hitt, gillar daremot skittles..

4:04 em  
Blogger helena said...

maza: har inte testat ben & jerrys, men burkarna är ju ursöta :)

johanna: skittles måste jag kolla in då.

5:47 em  
Blogger Like A Bad Girl Should said...

Jag testade DuWops plumper och jag reagerade jättestarkt på den! mina läppar svällde asmycket och det slutade aldrig stickas, medan Makeupstores plumper å andra sidan inte märktes av alls på mig.... är tydligen väldigt individuellt vad som funkar.

Jag älskar Hard Candy och deras lipgloss och lipstainer i färgen Plum... och "laquer", en gloss från mac (favvofärgen Soiled har utgått) som verkligen får läpparna att se lackerade ut. Mmm!

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home