tisdag, juni 06, 2006

Alien

Blivande maken gillade också Alien, så jag slog till idag.
640 kr för 30 ml stod det på förpackningen, ouch! Men nu hade jag ju bestämt mig så det fick allt gå.
Väl framme i kassan ville de ha 455kr. Jag protesterade förvånat och det hämtades pärmar och grejer för att reda ut det hela. Det visade sig att det lägre priset var det rätta, med min logik så innebär detta att jag t j ä n a d e 185kr på den här affären :)
Som bonus så stoppades det ner lite trevliga prover och en praktisk ask med flaskor och burkar i resestorlek från Loréal.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fick med ett litet prov på den parfymen i en tidning för ett tag sen.. Den luktar riktigt gott! :)

6:48 em  
Anonymous Anonym said...

ÄLSKAR den parfymen!!Ett mycket bra köp :)

4:53 em  
Blogger helena said...

sanna: Kicks på A6 i Jönköping

5:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home