tisdag, juli 11, 2006

håll-in-putt-upp

Ni vet sånadär nätta, söta, slinkiga små godbitar till underkläder som man skulle kunna tänka sig att ha under en brudklänning...
Dream on Helena!
"Man behöver nåt rejält som håller in och puttar upp" sa sömmerskan.
Benvit torselette för 699kr har alltså inhandlats, det svider... om den ändå vore svart liksom.
Stringisar, stay-ups? Nä, nä. Hudfärgade tantisar med ben rekommenderades.
"För att undvika skav och obehag" sa sömmerskan.
Va? Skav och obehag? Har väl aldrig hört på maken, jag ska ju gifta mig. Är man inte per automatik sval, ljuv och vacker då... torr, len och mjuk?
Men med den där torseletten på så bara rann klänningen på plats, och sitter som en smäck gör den. Så kanske bör jag ta en funderare till på det här med trosorna ;)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, bra underkläder gör OTROLIGT mycket för kläder och figur, det borde man ha oftare, men det är ju inte så bekvämt. Man får ju kanske ta av sig tantmunderingen där i hotellsviten eller i lokalen där natten ska avnjutas och plocka på sig något skirare att "sova" i, ska jag göra iaf.

8:22 em  
Blogger helena said...

Ja, det märkte jag med torseletten :)
Och du har rätt, man kan ju byta sen.

10:14 em  
Anonymous Anonym said...

har inte med inlägget att göra men va tvungen o ge dig en länk (om du nu inte redan upptäckt den här varan hehe):

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=999333&page=11&countrs=80&size=8&method=varu&varu=badrum

10:18 em  
Anonymous Anonym said...

du kan ju alltid ha de fina under mameluckerna =)

9:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var ett kap! 699:- är ingenting för en torselette. Jag kanske ska börja shoppa på brudaffärer. :-)

2:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home