tisdag, november 14, 2006

rabatt hos beautyfrog

När webshoppen Beautyfrog drog igång skrev jag ett inlägg om det här i bloggen, med uppmaningen att ni skulle kika in där och tipsa dem om era favoritprodukter. Idag fick jag mail från Joakim på Beautyfrog som talade om att detta ledde till bra respons och synpunkter från er, och att de nu tagit in flera av de produkter som önskades. Kul!

Beautyfrog har ordnat en liten rabatt på 5% till alla som läser bloggen. Ange "Lipglossbitch" i rabattkodrutan när du shoppar, erbjudandet gäller november ut.

Mina tips:
Dior Show, en klassisk mascara som är mångas favorit.
Cliniques foundation Superbalanced Makeup
Euphoria Edp 50ml, Calvin Klein
Biotherms Aquasource Non Stop, dagkräm förnormal och blandhy


9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad bra att de lyssnade :) Nu måste jag skynda mig in och kolla vad de har.

6:59 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vad kul! Sådant gillas :D

7:19 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! jag undrar om du har något tips på nått bra puder i rimlig prisklass? under 150 kr kanske? :)

8:39 em  
Blogger helena said...

Ja, visst är det kanon!

sandra: hm, svårt. Jag kör clarins och lancome, och just puder köps ju inte så ofta så det var ganska länge sedan jag använde något annat och mycket kan ju ha hänt. Men IsaDoras pressade transparenta puder har alltid funkat väldigt bra för mig förr.

7:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, precis alla de där produkterna gillar jag! :-) Katarina

9:27 fm  
Anonymous Anonym said...

oh schysst! det ska jag genast slänga ett öga på...

11:39 fm  
Blogger helena said...

katarina: då får du passa på nu då :)

caroline: visst är det najs :)

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skulle bli evigt tacksam om du ville tipsa mig om den bästa lip plumpern. Jag har länge tänkt beställa en, men har helt gått vilse i djungeln av alla läppförstorande produkter.
Vilken är mest prisvärd, vilken håller längst, är den dyraste bäst osv.
Har läst om massa olika, men har ingen aning om vilken jag ska beställa. Har funderat på LexLips, Too Faced Lip Injection, DuWop Lip Venom, Lip Fusion, City Lips, Freeze m.fl.
Hoppas att du kan hjälpa mig!

1:26 em  
Blogger helena said...

Freeze funkar superbra på mig, men det är väldigt olika hur den funkar för andra. DuWop gillar jag för att det är ett toppengloss, men det plumpar inte direkt upp mina läppar.

5:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home