lördag, oktober 21, 2006

Give us a kiss - Tävling!

Jag har pussat mig igenom den här bloggen i ett och ett halvt år nu för att visa lackiga, rosa, shiny, putiga, hallonröda och svulliga gloss.
Nu vill jag se vad ni pryder lipsen med!
Kör du Rosebud-sött eller Dita-rött, mörkt och matt eller glittrig skatt, Försvaret´s-naturell eller Juicy-karamell?

Tävling:
Maila mig en bild där du har på dig din favorit för tillfället, naturligtvis kan du nöja dig med att visa munnen om du vill vara anonym. Glöm inte att tala om vilken produkt det är, märke och färg.
Jag vill ha ditt bidrag senast torsdagen den 26 oktober kl. 1900.
Vinsten lottas ut bland de som deltar.

Vinst:
YSL mascara Volume Effet Faux Cils, for a false lash effect. Mascaran för alla som gillar riktigt maffiga fransar.

Observera att ni genom att maila er bild också godkänner att den eventuellt publiceras i bloggen och kan komma att redigeras för att passa ihop i ett kollage.

Maila ditt bidrag till: helena(snabel-a)lipglossbitch(punkt)se

5 Comments:

Blogger Ivana said...

Häftig tävling! Får se om jag också bidrar med en bild hihi

7:42 em  
Anonymous Anonym said...

Åh va fab! Det är min favvomascara, så nu ska här fotas!

7:47 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken rolig tävling du har komit på:) Här ska glossas och fotas! ;P

10:35 fm  
Blogger helena said...

Ja, vad kul att det börjar ramla in lite bidrag :)

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

undrar en sak som inte har med det här att göra, men vet du om det finns någon återförsäljare av Essie i Stockholm?

6:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home