torsdag, oktober 26, 2006

påminnelse

Glöm nu inte tävlingen!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har skickat in mitt bidrag idag :) Hoppas att man har sån tur att man vinner mascaran, skulle vara roligt att börja använda det igen (slutade med mascara för nått år sedan av ren slöhet ;P ). Har du nått tips på en bra highlighter som ger mycket lyster (helst i krämform). Eyeko´s kräm lät bra tills man fick veta att den innehåller mineralolja.

6:51 em  
Anonymous Anonym said...

Vet nån om man kan köpa eyeko i nån affär i gbg?

7:00 em  
Anonymous Anonym said...

Tradera har tex, http://www.tradera.com/auction/aid_34726792 och http://www.tradera.com/auction/aid_34786137 / Esmi

7:34 em  
Blogger helena said...

emmia: satsa på lumenes crystal radiance. Det är en billig tub kräm som ger rejält skimmer. Dutta lite där du vill ha det, eller blanda ut i din vanliga ansiktskräm el foundation om du vill ha lite mer allmän lyster i hela ansiktet. Jag kan iofs mycket väl tänka mig att det är mineralolja i den också, få produkter är helt utan.

8:16 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, såg att en av klädaffärerna på NK i Göteborg sålde Eyeko för en tid sedan. Tror butiken heter Oasis el dyl.
En annan fråga: Någon som testat produkter av Laura Mercier eller Vincent Longo? Är de bra? Jag är nyfiken på dessa märken...
:-)
Katarina

11:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Glada nyheter! Fick precis ett mail från NK i Göteborg där de skriver att Cow öppnar den 26 oktober! Äntligen lite kul nyheter i Götet alltså! Då kan man känna på produkterna innan köp!
:-)
Katarina igen

12:26 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset, fast just Crystal Radiance har jag redan :) (den innehåller inge mineralolja eller portilltäppande ingredienser). Den är helt Ok men jag är sugen att hitta nån highlighter som ger lite mer glitterfri lyster (Crystal Radiance är litelite för glittrig ibland tycker jag). Har dock hört mycket gott om Nars the multiple fast den går inte att få tag i häruppe där jag bor :( Ha det bra! (Ps: Du kommer inte lägga ut några sminkauktioner på tradera nånting framöver? Har handlat av dig där 2-3 ggr förut när du hade auktioner och blev riktigt nöjd) :)

2:10 em  
Blogger helena said...

Katarina: toppen, tack för infon!

emmi: kul att du blivit nöjd med produkterna, får se om det dyker upp några auktioner framöver.

6:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home