måndag, januari 22, 2007

Buttershine

Mina läppar formligen älskar Cliniques Buttershine lipstick. Här har vi den perfekta produkten när det kommer till glossiga läppstift. De varianter jag har testat tidigare har haft dålig hållbarhet, känts flottiga och visat sig vara alldeles för uttorkande för att passa mig. Buttershine är inget av det, det är bara alldeles underbart "smörigt" helt utan att kännas kladdigt eller klistrigt.
Gillar man lite svalare bäriga nyanser och vill ha en färg som inte "tar över" så kan jag verkligen rekommendera Perfect Plum, själv tror jag bestämt att jag ska utöka mitt sortiment med läckra Fresh Watermelon.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk! Jag var faktiskt och tittade på Buttershine idag! Kände mej redan då lite nyter på ett men nu är jag övertygad! :)

9:27 em  
Blogger helena said...

ja, den är väl värd en kik :)

6:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home