torsdag, januari 25, 2007

kodning - hjälp!

Håller som bäst på och pular ihop en blogg på webblogg. I need help kan jag säga! Hur i hela fridens namn får man in en snygg bild i huvudet? Nån som vet?

Uppdaterad:
Det går ju bra att maila också såklart :)
helena(at)lipglossbitch.se
Och skulle det nu finnas nån duktig webbloggare därute som har en väldans lust att hjälpa mig att fixa till en riktigt snygg sida, så maila ett litet kostnadsförslag.

Uppdaterad igen:
Jag kunde visst mer än jag trodde! Nu tänker jag slänga mig i bingen, men om det finns några nattugglor därute så kan ni väl kika in på bloggen under uppbyggnad och sen ge mig lite hintar om vad ni tycker, om jag är på rätt väg så att säga.
Natti natti!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

God Dag.
Jag har ingen aning. Men maila mig när du vet! Jag har faktiskt frågat ett par för mig okända personer, men ingen har behagat svara tillbaks.
Adjö

7:13 em  
Blogger helena said...

får se om jag har bättre lycka då :)

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Wow- den ser riktigt snygg ut. Är weblogg lättare? Finns det fler roliga och färdiga sidor än blogspot?

11:40 em  
Anonymous Anonym said...

Antar att du gjorde som jag gjorde när jag ändrade i min första blogg - "trial and error":-) Visst är det kul, och inte alls så svårt som man tror (rätt logiskt egentligen om man tänker efter lite vad som står i koden), att fixa och trixa lite med blogg-layouten!

9:29 fm  
Blogger helena said...

goddess: kan inte uttala mig än om det är bättre, så hemskt mkt roliga stilmallar finns det inte heller men det går att ändra om rätt bra i dem.

linda: ja precis, mkt pill är det ju men kul :)

5:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home