tisdag, januari 23, 2007

lite nytt

Beställningen från Blush dök såklart upp på ett kick, lovely!
Prio nr 1 var en ny pincett, det blev den ergonomiska Wide Grip Slant Tweezer i svart från Tweezerman. Riktigt bra grepp får man med den här, nu kan min gamla trotjänare från Vitry få sin välbehövliga vila.
Eftersom jag så starkt kände att Tokidoki Skin Tint från Smashbox kunde bli en av vårens absoluta must haves, så passade jag på att lägga en sådan i varukorgen också. Färgen Bella är sådär perfekt godisrosa.
Sist men inte minst blev det en Sugar Shadow från Too Faced i färgen Caviar Dreams, en alldeles fantastiskt gnistrande lösögonskugga i blyertsgrått.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pincetten är suverän. Har den fast från Laura Mercier.

8:29 em  
Anonymous Anonym said...

Vad tycker du om Tokidoki Skin Tint? är den värd att satsa på?
Håller den några timmar?
Många frågor!;)
Ha det fint!

9:01 em  
Anonymous Anonym said...

Tokidoki skintint är ju helt underbar. Har haft min i en vecka och tycker att resultatet är över förväntan!

10:19 em  
Blogger helena said...

mia: ja, den visade sig vara toppen :)

hannah: jag lovar att använda den som rouge imorgon och återkomma med svar :)

10:19 em  
Blogger helena said...

missy: det låter ju lovande :)

10:38 em  
Anonymous Anonym said...

men åh, vad söt färg på skintinten! Ser ut som den måste vara hur söt som helst på! ;) Vad sugen jag blir på ett sådant nu alltså! =D

12:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home