onsdag, januari 24, 2007

jag blir så trött på blogger

Fan vad trött jag är på Blogger just nu. Varje gång jag loggar in får jag veta att min blogg nu är redo att flyttas till nya Blogger. Varje gång jag klickar på "switch now!" så möts jag av ett meddelande som talar om att jag minsann inte alls kunde flytta, så här har det hållt på i åtminstone två månader nu.
Jag får alltså stångas med mitt gamla Blogger som bara blir segare och segare att publicera i och som ligger nere helt och hållet titt som tätt. Ni måste väl också märka av det, att det är svårt att komma in här ibland och att kommentera?
Jag blir så trött. Jag funderar allvarligt på att skita i det här och börja om från scratch nån annanstans, hur är weblogg? För- och nackdelar?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag trivs jättebra på webblogg, man får alltid bra hjälp när det knasar och de är jättebra på att informera. De jobbar hela tiden på att förbättra och jag kan verkligen rekommendera webblogg o blogg :)

6:52 em  
Blogger helena said...

ha, ha, jag mailade dig för typ 3 sekunder sen för att fråga dig om det här :)
Det låter ju bra det där!

7:00 em  
Anonymous Anonym said...

har också blogg på webblogg!
funkar kanon!

2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home