söndag, januari 22, 2006

Nyheter från Oriflame

Lite nytt från Oriflame. Produkterna köps hos närmaste säljkonsulent eller på hemsidan.

Cupid´s Lip Duo.
Lagom till Alla hjärtans dag har Oriflame tagit fram de här söta läppglansen i en nyckelring. Varje set innehåller en nyans som ger mycket glans och en som glittrar.

Oriflames märke Visions har en hel del roliga och tjejiga produkter. En nyhet är Eye Brights, en krämig ögonskuggepenna som ger en skimrande effekt. Finns i fyra pastelliga nyanser.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

På tal om nåt annat...
Vilken tror du är bäst om man vill täcka mörka ringar under ögonen eller en liten finne? YSL Touch Eclat eller Dior Skinflash? Har hört lite olika bud på dessa..
Med tanke på stundande lön så uppskattas definitivt tips.

8:03 em  
Blogger helena said...

Jag har inte testat diors, men YSL är min favorit. Den ljusar upp bra under ögonen t ex, men täcker inte finnar och likn så bra. För det behöver man ofta en lite krämigare variant.

10:59 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Tack för en trevlig blogg, tittar in minst en gång om dan! Tänkte bara rekommendera en sida som jag använder flitigt, nämligen www.makeupalley.com. Där recenseras allt i skönhetsväg, men det här kanske är old news för en skönhetsjunkie? =)Ha det gott!

8:32 fm  
Blogger helena said...

Hej, vad kul att du gillar bloggen :)
Och tack för tipset.

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset om makeupalley, jag surfade direkt in och anmälde mig. Att kompinera smink och skönhetsvård med produkttester är paradiset för mig.

11:07 fm  
Blogger designmouse said...

Vilken gullig förpackning för läppglansen!

8:29 em  
Anonymous Anonym said...

Oriflame minns jag hade en superbra universalkräm. I en liten rosa burk som inte luktade så gott... Kan inte minnas vad den heter dock!
Fancy Desire

5:52 em  
Blogger helena said...

Det är nog deras Tender Care du menar, ett riktigt bra budgetalternativ till allroundkräm.

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home