lördag, april 15, 2006

Nyheter på Blush

Kikade just igenom vårnyheterna på Blush. Jag har plockat ut några godbitar som jag verkligen blev sugen på att kolla in lite närmare.

Lo-Lip-Pop från Jelly Pong Pong
"Ett läppglans som ger dina läppar det där superglossiga och skimrande glansen."
Finns i fyra färger, Strawberry Slush tror jag är nåt för mig.

Gloss Bonbon från Jelly Pong Pong
Läppglans i ena änden och rouge i den andra.
Finns i fem kombinationer, Macaroon ser snyggt korallig ut. Perfekt i vår!

Lava Matte eyeliner från Too Faced
Här utlovas det riktigt intensiv svärta. Det är inte helt lätt att hitta bra svarta pennor, ofta blir de snarare gråblå när man mejkar sig. Så jag hoppas verkligen på den här.
Alla bilder: Blush

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tips: om du vill ha något som blir riktigt svart och som sitter bra ska du byta ut kajalpennan mot Joe Blascos produkt Ulta matte. Det är som en kräm som du lägger på slemhinnan med en snedskuren pensel (enklast). Den blir riktigt svart, sitter bra och är mjuk och skön att lägga på!

11:54 fm  
Blogger helena said...

Det var nytt för mig. Men funkar den bara att festa innanför franskanten?

6:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag arbetar ju som makeupartist så mestadels använder jag den innanför fransarna, använder svart skugga utanför fransarna. Men precis under fransarna går den bra att använda! Ska du dock sudda ut och svärta utanför fransarna så rekommenderar jag alltid svart skugga!

10:20 em  
Anonymous Anonym said...

Jag måste ju säga att jag har blivit kär i Blush´s hemsida. Sååå mycket roliga saker, men det är dyyrt.. okej smink är ju dyrt, men jag får nervösa anfall när jag ser vissa priser..

11:43 em  
Blogger helena said...

andrea: ja, där finns massa kul. Smashbox läppglans och Blooms skuggor och Essies nagellack gillar jag skarpt, så de känns prisvärda.

11:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan varmt rekommendera Jelly Pong Pong´s produkter! Lipglosset är en favorit som är riktigt sticky glansigt! Fancy Desire

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

måste kika in på blush genast..här händer det grejer när man är i fjällen..alltid fun med news;)!

8:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jaa, äntligen tar någon hem lip pop & bob bon. Jag har lip duo från JPP & det är ett mjukgörande,glansigt läppglans i 2 färger m pensel.Vardagsgloss därför att det inte ger så mycket färg. Ska köpa lip pop cherry surprise genast!

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home