fredag, november 17, 2006

komma här och komma här!

På väg hem från jobbet går jag förbi en hudvårdssalong. "Brynplock 75kr, Drop-In" står det på en skylt utanför. Perfekt tänker jag och kliver in.
- Jag skulle vilja ha en brynplockning, har ni tid?
- NU??? (Spärrar upp ögonen och gapar som en fisk)
- Eh... ja?
- Hela salongen är uppbokad för lyxkväll. Det är liksom fredag. (Himlar med ögonen).
- Då kanske ni ska ta och plocka in skylten då. (Din dumma j**vla sk*tunge... ska du komma här... det var det fräckaset... och tala om för MIG... har väl aldrig hört på maken, sätter inte min fot här igen... har du ens gått ur grundskolan, och ful inredning har ni tamejsjutton också... apskrutt!)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha :D Fan, vad störigt... jag skulle velat slå till kärringen :P

9:04 em  
Anonymous Anonym said...

hahahahahaha - jag förstår känslan ;)

8:44 fm  
Blogger helena said...

jaaa ni fattar! man liksom går där och muttrar och retar upp sig tills man blir alldeles jättesur :)

10:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Vet du om att du är underbar? Jag håller med dig till fullo: Ta ingen skit! :-) Fortsätt så!

2:53 em  
Blogger Sandra said...

Gud va´ bra ......
he,he,he...instämmer till fullo!!

11:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home