måndag, november 20, 2006

Demi Moore för Helena Rubinstein

Helena Rubinstein har knutit skådespelerskan Demi Moore till sig, med början 2007 ska hon vara deras ansikte utåt både när det gäller makeup och hudvård. Samtidigt lanserar märket sitt nya motto "Live Brilliantly".
Helena Rubinstein is keener than ever to achieve its goal. That vocation is to render all free-spirited, sociologically and intellectually advanced women - who pay special attention to their beauty and health - even more beautiful.
"Live Brilliantly" is its new motto. This reflects the profound desire to breathe liveliness and brightness into women’s lives, to encourage them to take charge with intelligence and brio and to adopt a stimulating view of their appearance. Helena Rubinstein has something to share with highly demanding women: much more than beauty advice, it is a genuine positive philosophy of life.

Demi Moore är en cool snäcka, det här var ett utomordentligt bra val tycker jag.

10 Comments:

Blogger Vera said...

Otippat val men en snygg dam!

6:42 em  
Anonymous Anonym said...

alltså demi är för det första inte särskilt vacker och för det andra sjukt opererad, är det så gitt verkligen?

6:48 em  
Blogger helena said...

vera: ja, jag tänkte också att det var rätt otippat först. Men sen funderade jag lite mer på det och då kändes plötsligt som ett rätt självklart val. Hon är snygg, framgångsrik, i "rätt" ålder för märket.

ribs: jag tycker hon är jättevacker

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Demi är otroligt vacker, opererad eller ej... skönt att se att de väljer en kvinna mitt i livet som modell!

7:39 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vad passande att jag köpte lite saker från HR igår då. I love deras saker!:)

http://sexan.bloggtopp.com

10:03 fm  
Anonymous Anonym said...

ÅÅÅ, hon har alltid varit vacker. Tror inte hon rä sjukt opererad. DEN osm ändå kommer se ut så där vid 50!

HR:s smink är dunderbra, synd att det är klassat som tantsmink, på så vis hade det iofs varit bra med en yngre modell. Fast den stora målgruppen är väl äldre damer då grejerna är rätt dyra ju :-)

Ska själv inhandla magic concealer imorgon. Den får toppbetyg ÖVERallt!

11:14 fm  
Anonymous Anonym said...

jag är så bitter att jag kan tycka det är tröttsamt att de väljer en så opererad kvinna för dåär hon ju inte representant vare sig för den vanliga kvinnan eller för sin ålder.

skitsnygg, javisst. men det har ju aldrig handlat om smink eller hudvård för henne utan ett steg längre. det är lite som att annonsera för husmanskost genom att använda McDonalds i reklamen.

12:21 em  
Blogger helena said...

Jo men det är klart att jag också kan bli trött på det där. Alla lyft, botoxinjektioner, hårförlängningar, bröstförstoringar, bildretuschering och allt vad det nu är. Men jag orkar/vill liksom inte tänka på det hela tiden. Och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur jag egentligen skulle ställa mig till oretuscherade bilder med "normala" människor i en annons för makeup eller hudvård.
I Demi Moores fall så attraheras jag snarare av att hon är just en "cool snäcka", jag gillar hennes stil helt enkelt. Och det hade jag gjort även utan de där operationerna.

6:36 em  
Anonymous Anonym said...

oj vad spännande, och jag menar det det utan ironi. berätta vad du gillar, jag är nyfiken! mig veterligen har hon gjort ghost och ashton kutcher.

8:49 em  
Blogger helena said...

Nej jag kan inte säga exakt vad det är som gör att jag gillar henne så mycket. Men det handlar inte så mycket om hennes karriärsval, även om St Elmos Fire och Härom natten är favoriter hos mig.
Jag tycker hon med åren har blivit en cool katt, och snygg har hon alltid varit.

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home